[OSM-talk-nl] Wandelroutenetwerk (en overlays)

Rob rob at coolbegin.com
Sun May 18 18:18:44 BST 2008

Na een middagje kloemelen op de NL server met Freek hebben we
- een kale (fiets) basemap
- Transparante Fietsroutes overlay
- Transparante Wandelroutes overlay
- Transparante Openbaarvervoer overlay

wandelroutes worden als volgt gerenderd
- route : relation route=walking,  network=lwn
- geel/groen knooppunt : rwn_ref=xx  nummer

meer info : http://wiki.openstreetmap.org/index.php/WikiProject_Belgium/Conventions/Walking_Routes

Openbaarvervoer moet nog verder uitgewerkt worden, is nog geen
duidelijkheid over op de wiki volgens mij
daarna moet de osm2pgsql deze velden meenemen, en dan moet de
rendering stylesheet nog gemaakt worden.

testen op : http://tile.openstreetmap.nl/~rubke/fietskaart/?lat=51.47685&lon=5.55871&zoom=14&layers=B00TTF