[OSM-talk-nl] Fiets tracks: automatisch foto's maken....

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Mon May 19 10:26:36 BST 2008

Niet met deze houder, wel met een eigenmaak.
Veel trillingen, bij donkere dagen dus bewogen opnames
Op zonnige dagen gaat het wel, als de camera op
400 ISO staat en zeer korte belichtingstijden < 1/400 kunnen.
Mijn houder stond wel via een verende arm van 15 cm,
in mijn visie nodig om de harde trillingen uit de camera
te houden. Daardoor meer "zwiepen" ( >10 hz).
Ik denk dat de opnamen OK zijn, bij mooi weer.
De houder uit de website kon wel eens fataal zijn
voor de camera.....

Gert