[OSM-talk-nl] fiets server NL

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Mon May 26 22:49:02 BST 2008

2008/5/26 Rob <rob at coolbegin.com>:
> verbaasde me ook toen ik zag 400 images to load..   ken de layer bug verder niet
> we gebruiken momenteel OpenLayers-svn-2008-01-26.js  ik denk dat dat v2.5 is..
> een upgrade naar 2.6 kan (nog) niet want martijn v.o. heeft nog een
> overlay bug gefixed in die de huidige versie

Voor mij is het scherm breed genoeg dat ik 6 tiles breed en 3 hoog
pas. Met border 1 is dus ieder layer 8*5 = 40 tiles. Maal 5 layers is
200 tiles. Als je een nog grotere scherm heb dan tikt dat vrij snel
aan. Als je het sneller wil maken is het makkelijkste om niet het hele
scherm te vullen.

De bug die ik gefixt heb is deze:
http://trac.openlayers.org/ticket/1552
Ik zal de OL developers porren om hem te committen.

Mvg,
--
Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> http://svana.org/kleptog/