[OSM-talk-nl] Namen van LF fietsroutes verschijnen als straatnaam op de NL tileserver.

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Fri May 30 16:56:26 BST 2008

2008/5/30 Freek <freek_osm at vanwal.nl>:

> Kan je niet tijdelijk gewoon de naam van routes negeren? Daar wordt toch nog
> niks mee gedaan.

Kan, maar dan moet ik de stylesheet met de hand gaan bijhouden, met
als gevolg dat het moeilijker wordt om stylesheet updates op de main
site door te voeren. Een apart tabel gebruiken betekent dat wij de
standard stylesheet kunnen blijven gebruiken.

Mvg,
--
Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> http://svana.org/kleptog/