[OSM-talk-nl] openstreetmap op webwereld

Stefan de Konink stefan at konink.de
Mon Nov 3 15:31:38 UTC 2008

Floris Looijesteijn wrote:
> Licht eens toe?

Kom je wel eens op OpenStreetMap.nl?

:D

Kees heeft mij benadert naar aanleiding van onze Postcode struin actie.
Daar had ik een berichtje op mijn corporate website over staan. We
hebben elkaar op T-DOSE ontmoet en snode plannetjes gemaakt om de
aandelen koers van TNT naar beneden te praten.

Freek heeft volgende week weer tijd. Dan is het idee om alle huisnummers
te gaan importeren in een losse database en hiervoor een aparte app aan
te bieden. En dan semi-automatisch importeren als volgende stap te doen.

Stefan