[OSM-talk-nl] openstreetmap op webwereld

Freek freek_osm at vanwal.nl
Mon Nov 3 15:59:29 GMT 2008

On Monday 03 November 2008, Stefan de Konink wrote:

> Die hebben wij dan weer ;)

Nou, het gaat om de postcode <--> straat & huisnummer combinatie, en dat is
wel een soort van probleem (tenzij die *serieuze* gesprekken wat opleveren
natuurlijk ;-).
Maar we moeten ook nog een deel van AND data van plaatsnamen voorzien
(straat --> plaatsnaam), die ontbreekt namelijk in 40% van de gevallen. Ik
denk dat ik daar dan eerst mee begin.

--
Freek