[OSM-talk-nl] QA admin_level=2

Steven te Brinke s.tebrinke at student.utwente.nl
Mon Nov 3 22:28:12 GMT 2008

De grenzen van Nederland zien er nu wel goed uit, maar de zeegrenzen
kloppen nog niet. Als ik het goed heb liggen de gemeentegrenzen 1 km uit
de kust, dat is waar ze nu staan, maar de staatsgrens ligt 12 mijl uit
de kust en dus niet op de gemeentegrenzen. Deze moet dus nog worden
aangemaakt. Verder ligt buiten deze territoriale wateren nog de
Exclusieve Economische Zone (EEZ). Deze vind ik persoonlijk minder
belangrijk, maar het zou wel mooi zijn als we ook daarvan de grens er in
kunnen zetten, maar dan moeten we wel beslissen hoe we die taggen.
Verder weet ik niet hoe we aan al deze grenzen kunnen komen, maar de
staatsgrens 11,5 mijl de zee in verplaatsen lijkt mij wel te doen.

Steven