[OSM-talk-nl] fietsersbond / werkgroepje tagging standaard

Geert Schuring geert at schuring.eu
Mon Nov 10 09:39:30 UTC 2008

> Hallo OSM-ers,Ik was benieuwd naar het vervolg van een aantal zaken die
enkele maanden geleden speelden maar waar ik niets meer van heb vernomen.Hoe
is het afgelopen met Gert Gremmens afspraak met iemand van de
fietsersbond(site)?
> Werkgroep Tagging Standaard, heb wel mailtjes voorbij zien komen om een
afspraak te maken, maar enige info over vervolg/voortgang kan ik niet vinden
terwijl ik hier toch wel nieuwsgierig naar ben.Groet,Theun,

Das een goeie vraag. Ik heb destijds de werkgroep tagging standaard bij
mekaar geroepen. We hebben toen een standaard opgesteld voor wegen en
straten. Die heb ik ook al in een Visio schema gegoten, maar daarna is het
wat in de vergetelheid geraakt. Ik heb ook niet zoveel meer aan OSM gedaan.

Ik zal het eens opsnorren, en er een mooi documentje van maken. Hou het in
de gaten zou ik zeggen, en geef even een gil als het er over een week nog
niet is.

Groeten,
Geert Schuring.