[OSM-talk-nl] OSM end-of-year party

Henk Hoff osm at toffehoff.nl
Mon Nov 10 21:56:02 UTC 2008

Dames en heren,

Het is al weer een tijdje geleden dat we een laatste bijeenkomst hadden.
In de tussentijd is er al weer veel gebeurt. Misschien goed om elkaar
even bij te praten onder het genot van een glas met vochtige substantie.
Doel: gezellig samenzijn, meet&greet, .... kortom: communitybuilding.

Ik zou willen voorstellen om dit in Amsterdam te doen en dan op een
zaterdag- of zondagmiddag (met en mogelijk uitloop naar de avond).
Mogelijke data:

- zaterdag 29 november
- zaterdag 6 december
- zondag 7 december
- zondag 14 december
- zaterdag 20 december
- zondag 21 december
Je merkt het: de keuze is reuze.

Om het keuze traject toch wat overzichtelijk te houden heb ik ook even
een item op de wiki gezet.
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Netherlands_Mapping_Parties_2008

Er is vast ook wel iemand die een leuke locatie weet in A'dam ;-)

Wie heeft zin?

Gr,
Henk Hoff