[OSM-talk-nl] Contact met KPN gezocht

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Tue Nov 11 08:40:00 GMT 2008

[-8<- chop chop ->8-]

> Wie zegt dat dat niet zou gebeuren? Ik heb het al op IRC gezegd. Het OSM
> standpunt *publiek* is nogsteeds dat we 'er boven op zitten'. We hebben
> geen claims neergelegd, echter de conclusies van Skywave zouden dat wel
> toestaan. Zelf heb ik dat artikel gemaakt *nadat* de site af afgestruind
> en gezocht op google en met KPN had proberen te bellen. Op de voicemail
> heb ik een duidelijke vraag gesteld; wat de bron is van de data. Geen
> dreigementen, of wat dan ook. Dat is niet professioneel.

Nu Skywave heeft geconstateerd dat er in de app zelf ook nergens een
bronvermelding is zit ik al iets meer op jouw golflengte stefan...

Heb je op de voicemail gezegd dat je zelf van openstreetmap bent?
En gevraagd of ze je terug willen bellen ofzo?

Als er alleen 'zomaar iemand' vraagt om de bron vraag ik me af of ze dat
wel prioriteit geven...

> Ik zie nergens conclusies van mijn kant, er zijn een aantal feiten
> gepresenteerd, en wat if-then-else scenarios besproken. Uiteraard heb ik
> een *intens* sterk vervangen om KPN op het bot pijn te doen, maar dat
> wil ik ook al vanwege m'n brakke ADSL lijn gehost door de bovenstaande
> dochter van KPN. ;) En ik wil ook Casema pijn doen omdat ze de
> signaal/ruis verhouding op de kabel aan het verklooien zijn. Ik wil
> zoveel mensen pijn doen dat ik de tel kwijt ben ;) En Nuon wil ik pijn
> doen om dat ze een foutieve calorische berekening over hun gas doen...
> [...]

Dat verklaart het een en ander :)
Maar deze mailing lijst staat binnen de kortste keren ook op google en is
dus ook openbaar. Ik vind scenarios als rechtszaken dus een beetje
voorbarig...

Maar hou ons vooral op de hoogte!

Groet,
Floris