[OSM-talk-nl] Contact met KPN gezocht

Berend Dekens berend at cyberwizzard.nl
Wed Nov 12 15:33:19 GMT 2008

Ik moet ook persoonlijk zeggen dat ik het een opsteker voor OSM zelf
beschouw dat KPN 'onze' kaart gebruikt. Mits men inderdaad ergens even
zet dat de kaart bij OSM weg komt - Teleatlas heeft volgens mij iets
vergelijkbaars want meestal bij betaalde kaarten is ook duidelijk te
vinden wie de bron is.

Just my 2 cents,
Berend