[OSM-talk-nl] QA admin_level=2

Rob rob at coolbegin.com
Fri Nov 14 08:34:37 UTC 2008

ik was bezig met de capital tag op onze hoofdsteden
toen viel me op dat de admin_level een beetje is veranderd tov de
definitie in http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Key:boundary
level 4 is nu provincie sinds de import, moeten we de wiki aanpassen ?

zie ook
http://tile.openstreetmap.nl/~rubke/topo/?zoom=8&lat=52.166&lon=5.429&layers=0B0FFTFF
http://tools.geofabrik.de/osmi/?view=boundaries&baselayer=Mapnik&opacity=0.32&lon=5.05376&lat=52.21747&zoom=9&overlays=boundary_relations_4,boundary_ways_4

Rob