[OSM-talk-nl] verschil OSMrenderer / Mapnik, lauwersmeer ziet er wat vreemd uit.

Steven te Brinke s.tebrinke at student.utwente.nl
Sat Nov 15 21:19:40 UTC 2008

Waarschijnlijk komen alle problemen met Osmarender door de
oceantiles.dat. Op http://server.tah.openstreetmap.org/Browse/slippy/
kan je deze als laag aanzetten en dan zie je dat alle tiles met
problemen inderdaad niet als land in oceantiles.dat staan. Er zijn veel
fouten in Nederland, dus iemand die weet hoe de oceantiles precies
werken moet er maar eens naar kijken.
Het verdwenen water in Mapnik komt misschien omdat dit een ingewikkeld
water is dat m.b.v. een multipolygon is aangemaakt. Ik zou ook niet
weten hoe dat precies moet, dus daar moet ook nog iemand die er meer
verstand van heeft naar kijken.

Steven