[OSM-talk-nl] verschil OSMrenderer / Mapnik, lauwersmeer ziet er wat vreemd uit.

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Sun Nov 16 09:38:07 GMT 2008

2008/11/15 Maarten Deen <mdeen at xs4all.nl>:

> Ik heb juist vandaag een aantal tiles in oceantiles.dat voor Nederland
> aangepast. Daar was veel te veel mixed.
> Ik denk dat die tiles goed gerendered gaan worden als de laatste verse van
> oceantiles.dat geladen wordt.

"mixed" is alleenmaar van toepassing als er kustlijn door de tile heen
gaat. Waar wij eerder problemen mee hebben gehad is als iemand stukjes
kustlijn met waterway vervangt of omgekeerd. Dan raken mapnik & t at h in
de war. t at h kan je fixen door de coastlines.dat te updaten, voor
mapnik is het een kwestie van wachten totdat de kustlijn shapefiles
worden geupdate.

Misschien is dat hier gebeurd?

Mvg,
--