[OSM-talk-nl] Gemeentegrenzen

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Tue Nov 18 12:15:28 UTC 2008

Er zijn nog verschillende administratieve eenheden waarvoor we ruimte
zouden moeten / kunnen reserveren:
* Waterschappen (zou leuk zijn nu met de verkiezingen)
* COROP-regio's (relevant voor ruimtelijke professionals, veel
demografische / economische statistieken worden bepaald op
COROP-indeling)
* Streekplangebieden (voor planologen vooral interessant)
* de stadsregio's waaronder ook 'Groot Amsterdam' oftewel het ROA.

Martijn

martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.schaaltreinen.nl/