[OSM-talk-nl] Canada volgt NL

Gert Gremmen g.gremmen at cetest.nl
Wed Nov 19 08:28:09 UTC 2008

Retry:

Volgens een bericht op de talk lijst gaat Canada Nederland
achterna als 2e complete OSM-land.
De Canadese overheid stelt al haar GEO data
ter beschikking aan OSM.

Kunnen we daar een persbericht van maken ?
Als stimulatie voor Balkenende uit ..ehh.. zijn land ?

Regards,

Ing. Gert Gremmen

ce-test, qualified testing bv