[OSM-talk-nl] Gemeentegrenzen

Skywave rjtehpwn at gmail.com
Thu Nov 20 18:52:16 UTC 2008

Ik heb het OSM bestand met de te verwijderen nodes nog, maar JOSM en
Merkaartor stoppen steeds op een 412 error. Iemand die weet hoe je die bulk
uploader werkend krijgt?, ik krijg de benodigde perl modules niet
geïnstalleerd. Als het goed is heeft die wel een functie om door te gaan
naar een fout. I