[OSM-talk-nl] Crossing roads

Lennard ldp at xs4all.nl
Thu Nov 20 20:49:57 GMT 2008

Gert Gremmen wrote:

> Natuurlijk werden ze daar voor een overval
> naar toe geroepen.

Daarom heet het ook een discretionaire bevoegdheid. Ze mogen zelf
inschatten of het noodzakelijk is, maar daar kan later dan weer
onderzoek naar gedaan worden, indien er klachten zijn. Je snapt zelf
vast wel dat dat niet vaak voorkomt. :D

> Ja en taxi's hebben ook wel eens de neiging
> om de tramrails als highway=primary te nemen.

Iets dat ze, afhankelijk van de gemeente (vergunning, APV) en/of
bebording, ook mogen. Net als ik dat mag, als de bebording of APV mij
dat niet verbiedt.

--
Lennard