[OSM-talk-nl] Project proposal

Milo van der Linden milovanderlinden at gmail.com
Sat Nov 22 22:02:36 GMT 2008

Ik vind een poort van potlach minder relevant dan het documenteren en
breder beschikbaar maken. Want daar kunnen sowieso wel zaken gebeuren.

Als beschikbaar maken betekent: alles van native fla naar actionscript
omzetten, dan krijgt dit project mijn zegen! Dat betekent namelijk dat
je zonder adobe zou kunnen compileren