[OSM-talk-nl] Project proposal

Tijn buijs tijnbuijs at cybertinus.nl
Sat Nov 22 23:02:43 GMT 2008

Stefan de Konink wrote:

> Dit is een verbetering van GNASH, wat op zich een goed idee is. Ware het
> niet dat een nieuwe FLASH editor op stapel staat. (dat heb ik van een
> paar insiders gehoord).

> Ik denk dat de puristen geen Flash draaien ;) En dus ook geen GNASH.
> Als ze geen purist waren hadden ze wel de Adobe plugin draaien.
>
> Stefan

Hoi,

Verder is er ook sinds kort de specificaties van SWF en FLA vrijgegeven
(iirc, kan er geen bron van vinden :( ). Flash is dus tegenwoordig ook
een open formaat. Dus zelfs de puristen kunnen tegenwoordig serieus over
een Flash plugin gaan nadenken. Ik denk zelf dus  eigenlijk dat Gnash
niet echt een grote toekomst gaat hebben.

Groeten, Tijn