[OSM-talk-nl] Forward: Jip

Ante ante at ffii.org
Wed Oct 15 23:33:57 UTC 2008

On Wednesday 15 October 2008 00:06:07 Jeroen Dekkers wrote:
[fwd]
> Hoi,
>
> Helaas moet ik jullie via deze weg meedelen dat onlangs enthousiast
> streetmapper Jip is gaan slapen en niet meer wakker is geworden.

Projecten als openstreetmap worden alleen wat als een paar mensen in het begin
er stevig tegenaan gaan. Jip was zo iemand.

Het leuke van projecten als osm zijn de mensen die je ontmoet. Het was altijd
een plezier Jip te ontmoeten.

Jip nam altijd een andere weg van werk naar huis, bracht zo een flink deel van
Utrecht in kaart. Wie op http://tile.openstreetmap.nl/ naar de pre-AND kaart
kijkt, ziet Jip's Utrecht.

37, wat jong. Laten we zeggen dat hij de hemel in kaart aan het brengen is.

Dag Jip...

Ante