[OSM-talk-nl] data correctie

Rob rob at coolbegin.com
Wed Oct 22 11:17:35 UTC 2008

kunnen we meteen even Capital meenemen als we toch bezig zijn ;)
stel je wilt een topo kaart maken en je wilt de provincie hoofdsteden
weergeven, of de hoofdstad van een land
er is al een proposal
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Proposed_features/capital
maar er is volgens mij nog geen concensus over hoe ze het willen gaan taggen
maar capital=<admin_level>;... lijkt me wel in de goede richting, daarmee
kun je al netjes renderen
verder zou je die steden meer prioriteit kunnen geven kwa name rendering,
soms verdwijnt een stad naam terwijl de namen van kleine dorpen eromheen wel
worden weergegegen

Rob

Op 22 oktober 2008 12:49 schreef Floris Looijesteijn <osm at floris.nu> het
volgende: