[OSM-talk-nl] State of the Map in NL?

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Wed Oct 29 08:48:59 UTC 2008

> Heren,
>
> Ik durf het bijna niet te vragen .... maarre zouden we nog voor een bid
> voor
> de SotM in Nederland voor komend jaar willen gaan? Uit zeer betrouwbare
> bron
> heb ik vernomen dat er nog geen enkele serieuze kandidaat is. Op dit
> moment
> hoeven we alleen nog maar te zeggen welke plaats we willen voordragen.
>
> AND heeft onlangs al eens gezegd dat ze ons willen helpen mocht de
> conferentie naar NL komen.

Erg fijn! Als het maar niet om de locatie Rotterdam gaat. We moeten toch
echt in de buurt van Schiphol gaan zitten denk.
Je hebt in Amsterdam zat hostels van een paar tientjes per nacht dus het
verblijf kan zeker goedkoper als in Limerick.

> Was onlangs nog even een dag op de Picnic in de Westergasfabriek (A'dam).
> Erg leuke locatie  .... om maar een suggestie te doen. Natuurlijk vind ik
> het TT-circuit in Assen ook wel een erg leuke locatie, maar dat lijkt me
> wat
> minder praktisch ;-)

Waarom heb ik je dan niet gezien op Picnic? Maar ik dacht inderdaad meteen
hetzelfde. Zal ik eens gaan informeren wat het daar kost om een zaaltje
voor 100 man op zaterdag en zondag te gebruiken?

> Willen we er voor gaan? Je hebt al 1 stem te pakken ;-)

Ik wil hier ook zeker wel tijd in steken.