[OSM-talk-nl] Henk - Gefeliciteerd!!

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Mon Sep 1 17:24:29 UTC 2008

On Mon, Sep 1, 2008 at 3:46 PM, Freek <freek_osm at vanwal.nl> wrote:

> Nou Stefan, zo kan ie wel weer voor vandaag he...

Nou ja, Stefan maakt het punt dat ik ook al met de getalletjes wilde
maken. Het is natuurlijk bespottelijk weinig, een community van 50.000
mensen waarvan niet eens 1 promille geeft om de verkiezing van het
bestuur van de overkoepelende stichting.

Ik vind dat het moet worden gezien als een taak voor het nieuwe
bestuur: zorg dat mensen beter weten wat je doet, betekent. Waarom is
het belangrijk dat de OSMF er is?
Ik hoop veel (meer!) van ze te horen komend jaar.
--
martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.schaaltreinen.nl/