[OSM-talk-nl] Server voor SoftwareFreedomDay

Myckel Habets myckel at sdf.lonestar.org
Thu Sep 4 05:36:50 UTC 2008

Betreffende de privacy, als je je globaal tot plaatsen houdt (en geen
straten/wijken) zal dat wel meevallen.

In de OSM track uploader kun je je woonlokatie opgeven en delen (heb
dit in het verleden gedaan), ik neem aan dat mensen weinig problemen
hebben als deze gegevens gebruikt worden (i.c.m. alleen een plaatsnaam)
aangezien ze geen probleem ermee hadden toen ze dat ingevoerd hadden
(wel nog even navragen natuurlijk, als dat mogelijk is).

Groeten,

Myckel