[OSM-talk-nl] huisnummers bij g$$gle-maps?

Milo van der Linden milovanderlinden at gmail.com
Thu Sep 4 19:12:29 UTC 2008

Verschijnen doen ze sinds kort, goed opgemerkt.

In de dataset zitten ze al jaaaren (teleAtlas) en voor het routeren
werde ze ook al gebruikt.

Nu hebben we in Nederland de luxe dat:
- de nummering redelijk goed sequentieel is waardoor begin/eind
huisnummers aan straatdelen de waarheid behoorlijk goed benaderen.

Maar ik weet dat de wereld-dekking buiten de "geciviliseerde" (lees:
commercieel aantrekkelijke) gebieden schrikbarend slecht is.

Genoeg pionierswerk dus, maar inderdaad; in Nederland kunnen we hierin
niet uniek zijn.

groet,
de bemoeial ;-)