[OSM-talk-nl] Zwanburg..route staat Re: Openfietskaart.nl

Paul Berendsen paulbe at xs4all.nl
Thu Sep 4 21:23:44 UTC 2008

Ronald schreef:
> Ik ben blij dat openfietskaart.nl weer wordt gerendert.
> Op ongeveer deze plek heb ik de Zwanburgroute als wandelroute ingetekend.
> http://www.openstreetmap.org/?lat=52.194236&lon=4.504841&zoom=18&layers=B00FTF
>
> Helaas zie ik nog steeds niets verschijnen op openfietskaart.nl

Neen, ik ook niet.
Maar affijn, ik dacht eerst dat het met Zwanenburg te maken had.  Dat
was niet zo.
Door je openstreetmap-link zag ik dat het hier om het waterrrijke gebied
aan de noordkant van Leiden gaat.
En toen heb ik gekeken met de "NL tile server" <
http://tile.openstreetmap.nl/ >
en daar zag ik de route wel !
http://tile.openstreetmap.nl/?zoom=15&lat=52.19083&lon=4.51544&layers=B000000F
De route staat erop.  Gefeliciteerd !

Overigens zie ik op de kaart staan "Zwanburgerroute".
Maar, in je epistel op deze e-lijst schrtijf je "Zwanburgroute".
Het is meestal verstandig in dezen om dezelfde benaming te handhaven
(en dan bij voorkeur de officiƫle naam en/of de meest gebruikte naam),

> Kan iemand mij vertellen wat ik fout heb gedaan?

Gebrek aan geduld, misschien ?
Maar kijk natuurlijk ook naar de suggesties van Rob !

  mvgr ,  pbe.