[OSM-talk-nl] Organisatorisch 13 sept

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Fri Sep 5 22:44:23 UTC 2008

Ha,

Een paar zaken die voor Gert+mijn workshop (en de activiteiten
daaromheen) van belang zijn volgende week zaterdag:
* Zoveel mogelijk GPSen in Baarn aanwezig - liefst geladen met OSM-
data - zie afzonderlijke mail
* Beschikbaar zijn van lokale planet (in elk geval NL), zorgt daar al
iemand voor?
* Lokale API-server om JOSM mee te laten praten als er geen internet is
Ik begreep dat er een server zou worden ingericht, gaat die dit kunnen
doen?
Bas - is er al duidelijkheid over beschikbaarheid van internet op
locatie?
* Ik neem een beamer mee, Milo ook, wij hebben er eigenlijk twee nodig
voor de workshop, levert dat problemen op in de tijd?

In de categorie mededelingen: Ik heb een stukje op osm.nl geprikt,
inclusief filmpje.
Ik zal een stapel van Floris' flyers meenemen om daar neer te leggen.

Ik verzin vast nog wel meer...

Wie verder nog organisatorische vragen en antwoorden?
Milo, jij bent 'dagvoorzitter' toch? Kun jij dit verder een beetje
coördineren?

Martijn