[OSM-talk-nl] data correctie

Dieter Van Uytvanck dietvu at village.uunet.be
Sat Sep 6 10:35:44 UTC 2008

2008/8/20 Freek <freek_osm at vanwal.nl>:

> http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Osmxapi

Krijg ik niet direct aan de praat op dit moment:

dieter at borealis:~/tmp/osm$ wget
'http://xapi.openstreetmap.org/api/0.5/node[amenity=hospital][bbox=-6,50,2,61]'
Warning: wildcards not supported in HTTP.
--12:31:04--  http://xapi.openstreetmap.org/api/0.5/node[amenity=hospital][bbox=-6,50,2,61]
           => `node[amenity=hospital][bbox=-6,50,2,61]'
Resolving xapi.openstreetmap.org... 128.40.58.202
Connecting to xapi.openstreetmap.org|128.40.58.202|:80... connected.
HTTP request sent, awaiting response... 501 Internal Server Error
12:31:30 ERROR 501: Internal Server Error.

Dit doet het wel gelukkig.

gr,
Dieter