[OSM-talk-nl] OSM NL - The Definate List

Robin Harmsen robin at rharmsen.nl
Wed Sep 10 10:04:28 UTC 2008

Helaas kan ik zelf aankomende zaterdag (en tot +/- december als ik stop met mijn bijbaan) niet.
Ook heb ik helaas (nog) geen GPS middelen om goed nieuwe wegen,fietspaden en/of spoorlijnen te mappen.

Toch maar eens kijken of ik JOSM met de Yahoo WMS downloader goed kan krijgen (desnoods in VMWare om mijn huidige setup niet te slopen) zodat ik in ieder geval hier en daar wat kan doen.

Ook kan ik als er een (goede) tagging standaard is, beginnen met het bijwerken van wegen/tags in de buurten waar ik vaak kom.