[OSM-talk-nl] Mailing lijst vs. forum

Richard Korthuis richard.korthuis at gmail.com
Wed Sep 10 12:57:37 UTC 2008

Ik ben het hier ook mee eens, ik vind een forum ook fijner werken dan een
mailinglijst. Ik ben dus helemaal voor een nieuw NL forum!
Mijn eerste gedachte toen ik het NL forum bekeek was inderdaad dat ik dacht
dat OSM nog niet zo leeft in NL. Nu weet ik inmiddels beter, maar ik kan mij
heel goed voorstellen dat mensen hierdoor afhaken voordat ze goed en wel met
OSM kennis hebben gemaakt.