[OSM-talk-nl] Mailing lijst vs. forum

Marcel J.E. Mol marcel at mesa.nl
Wed Sep 10 13:35:59 UTC 2008

On Wed, Sep 10, 2008 at 03:25:57PM +0200, Lambertus wrote:
> mail2forum en vv ben ik geen voorstander van, met alles wat ik erover
> lees blijkt dit alleen maar problemen te geven.

Ach met forums zijn ook genoeg problemen te verwachten. Waar het om gaat
is dat je gebruikers wilt bereiken. Als je nu de mailing list sluit
en overstapt op een forum zal je vast nieuwe gebruikers erbij krijgen,
maar anderen verliezen. Dat lijkt me niet de bedoeling. De wereld bestaat
niet alleen uit webbrowsers.

Van een andere forum lees ik praktisch alle posts via mail2forum en
reageer ook praktisch alleen via mail2forum. En dat werkt prima (zelfs
de ontwikkelaar van dat CMS werkt op dat fouwm voornamelijk via mail :)

-Marcel