[OSM-talk-nl] Regels uitleen-GPSen

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Mon Sep 15 15:50:51 UTC 2008

2008/9/15 Stefan de Konink <skinkie at xs4all.nl>:

> Dat de GPS'en in een tas na een mapping party verdwijnen en ze tot de
> volgende party niet meer uit de tas komen lijkt me ook geen uitgangspunt...

Nee, dat is het ook niet. Het streven moet er ergens tussenin liggen:
er moeten op een MP steeds genoeg apparaten beschikbaar zijn, en er
moeten genoeg serieuze aspiranten in de gelegenheid zijn om voor wat
langere tijd serieus aan de slag te gaan met OSM.

Ik denk dat we dat bereiken met de gestelde beperkingen.

Martijn