[OSM-talk-nl] Kan iemand eventueel 15 gps-en overdragen op schiphol op 20 september?

Milo van der Linden milovanderlinden at gmail.com
Tue Sep 16 23:19:31 UTC 2008

Martijn van Exel wrote:
> 2008/9/17 Milo van der Linden <milovanderlinden at gmail.com>:
> [..]
>
> 20 SEPTEMBER :)

> Gaat het nu om het aanpakken van de dingen op Schiphol of om het weer
> afgeven aan Amerikanen? Ik begrijp het nu niet meer precies geloof ik
> :)

Sorry voor de verwarring Martijn, mijn schuld. Het ging om twee dingen:
- Per post ontvangen van de 15 gps devices
- hand-over op schiphol aan de amerikanen op doorreis naar Afrika óf
- Meenemen van de gps units door mensen die ook naar de foss4g gaan (als
backup voor het geval de overdracht niet zou lukken)