[OSM-talk-nl] Fw: RE: Funding NLNet - initiatief gevraagd.

Geert Schuring geert at schuring.eu
Wed Sep 17 12:15:09 UTC 2008

> 'realtime' file/drukte systeem lijkend op TraphicHD van TomTom. Was hier
al
> een soort van design van? Als er een mogelijkheid is om dit door meerdere
> personen te laten ontwikkelen wil ik eventueel hier en daar ook wel mee
> bouwen en denken.

Ik heb zelf de server en een JavaME client library al ontwikkeld. Verder is
er een begin gemaakt aan een C client library en een Python client library.
Ik ben momenteel de server aan het herschrijven met Apache MINA als basis.
Ook heb ik al een KML interface die verbonden apparaten in Google Maps/Earth
kan laten zien, en om de 5 seconden ververst.

Een belangrijk onderdeel wat ik mis is een complete C client library die
gebruikt kan worden op het OpenMoko platform zodat bestaande applicaties
kunnen aansluiten op mijn GPS uitwissel platform.

Een simpel overzicht:
 http://projects.openmoko.org/docman/view.php/45/16/Visual%20GPS%20Overview.png

Groeten,
Geert.