[OSM-talk-nl] Funding NLNet - initiatief gevraagd.

Tijn buijs tijnbuijs at cybertinus.nl
Thu Sep 18 22:28:43 UTC 2008

Jeroen Dekkers wrote:

> Als we het over aantallen gaan hebben, dan is volgens mij het meest
> gebruikte ontwikkelplatform voor telefoons toch echt Java.

Mijn Windows Mobile telefoon kan ook echt Java applicaties aan. Net zoals mijn
oude Nokia telefoon. En ik weet vrij zeker dat de Windows Mobile applicaties het
niet gaan doen op m'n oude Nokia telefoon ;). Dus mij lijkt idd ook dat Java
ietsjes wijder verspreid is dan Windows Mobile.
Nu is alleen de vraag nog: hoe goed wordt j2me ondersteund op al die
verschillende telefoons? 100% volledig?

Groeten, Tijn