[OSM-talk-nl] Fw: RE: Funding NLNet - initiatief gevraagd.

Jeroen Dekkers jeroen at vrijschrift.org
Fri Sep 19 20:38:47 UTC 2008

Hoi,

We hebben het hier over licenties op twee verschillende dingen,
namelijk de kaart en de software die van de kaart gebruikt maakt. De
kaart is nu onder een CC-BY-SA licentie, als je de kaart weer ter
beschikking stelt (al dan niet met veranderingen), betekent dat deze
ook onder de CC-BY-SA licentie valt. Maar dat zegt dus niks over de
licentie van de software die gebruik maakt van de kaart.

Groeten,

Jeroen Dekkers