[OSM-talk-nl] GPX en GPS / Flickr-Yahoo

Philip Homburg pch-osm-talknl at u-1.phicoh.com
Sat Sep 20 09:18:47 UTC 2008

>Ik heb een PDA (MIO A510) met de SIRFStar III chipset, dezelfde als de in de
>GPS muis zit die Tijn noemt. Ben op zich wel tevreden over de resultaten,
>behalve tijdens het wandelen (hardlopen is niet zo mijn ding). Dan krijg ik
>volgens mij een beetje hetzelfde verschijnsel als op jouw hardloop track.

Het belangrijkste probleem wat ik heb met mijn Garmin is dat je achteraf
niets meer te weten komt over de nauwkeurigheid van de data.

Als ik rustig wandel dan levert dat meestal wel een aardige track op. Maar
soms ook niet, dus je kan er niet echt op vertrouwen.

>Ik probeerde wat meer van die site te zien maar dat lukte niet erg.

Die site is ook verder niet erg georganiseerd. De index pagina's die er
zijn zijn meer prive lijstjes van hardloop en fiets routes/evenementen.