[OSM-talk-nl] Voorstel editlink op tile.osm.nl

Roeland Douma unix at rullzer.com
Sat Sep 20 11:29:28 UTC 2008

On Saturday 20 September 2008 13:17:49 Martijn van Exel wrote:
> Dag allen,
>
> Ik wil voorstellen om naast de Permalink een Edit-hyperlink op
> tile.openstreetmap.nl toe te voegen die je rechtstreeks naar Potlatch
> brengt met de huidige extent. Dezelfde functionaliteit als de Edit-tab
> op openstreetmap.org dus. Deze zou zichtbaar moeten zijn van Z15 of 16.

Prima idee! Zeker als het nieuwe portal er is (Rob.....) zal dit een stuk
makkelijker zijn voor mensen die even iets willen editen. Al zou je dan ook
een apparte tab kunnen maken. Maar het idee is zeker goed.

> Voorts wil ik voorstellen om de coördinatendisplay (standaard) uit te
> zetten. Dit heeft voor de gemiddelde eindgebruiker geen toegevoegde
> waarde.

Ook prima. Zoals je het maar wel weer aan kan zetten. Ik vindt het namelijk
zelf nog wel erg handig :)