[OSM-talk-nl] [OSM-talk] YOURS now supports route using only cycleroutes - Update

Philip Homburg pch-osm-talknl at u-1.phicoh.com
Wed Sep 24 14:54:07 UTC 2008

In your letter dated Wed, 24 Sep 2008 16:23:38 +0200 you wrote:
>Op 24 september 2008 16:11 heeft Philip Homburg het volgende geschreven:
>en
>
>En hoe zit het met bijvoorbeeld woonwijken, waar het
>eenrichtingsverkeer vaak niet voor (brom)fietsers geldt?

Het lijkt me dat de OSM data de werkelijke situatie moet beschrijven, dus
inclusief alle uitzonderingen.

Maar OSM heeft op dit moment denk ik geen handig model om een
'verboden in te rijden' bord aan een straat te hangen.

Dit alles staat los van de hack in gosmore om eenrichting verkeer voor
fietsers gewoon te negeren.