[OSM-talk-nl] Plaatselijke fietsroutes den haag

Eugene van der Pijll eugene at vanderpijll.nl
Wed Sep 24 15:46:29 UTC 2008

Gert Gremmen schreef:
>    In den haag heeft iemand
>    een plaatselijke fietsroute ingevoerd als  "route 5"

Ja, dat was ik!

>    Welke route wordt hier precies bedoeld ???

De lokale fietsroute nummer 5.

>    Kan dat er als note aan toegevoegd worden??

Lijkt me overbodig.

>    En ook de bron van de data ??

Denk je dat dat nodig is? Die zie ik bij andere fietsroutes ook nergens
genoemd. De bron is trouwens de bewegwijzering; dat is denk ik hetzelfde
als voor bijv. de LF-routes. Toch?

Er is mij trouwens verder helemaal niets over deze fietsroute bekend,
behalve dat het er 1 is van een stuk of 15, die dwars door Den Haag
lopen. Ik ben de andere routes ook aan het invoeren; route 3 en 5 zijn
af.

Eugene