[OSM-talk-nl] Funding NLNet - initiatief gevraagd.

Jeroen Dekkers jeroen at vrijschrift.org
Wed Sep 24 23:48:00 UTC 2008

Beste mensen,

Ik zie op dit moment niemand naar voren stappen die het voortouw wilt
nemen. Martijn heeft geen tijd en ik heb er zelf ook de tijd niet
voor. Als niemand het doet betekent het gewoon dat het geld terug gaat
naar NLnet. Dus bij deze ook een laatste oproep van mij. Als je
trouwens een goed idee hebt en het valt niet onder het voorstel wat nu
op de wiki staat, dan is het eventueel ook mogelijk om het geld aan
andere dingen te besteden, mits NLnet hier natuurlijk mee akkoord
gaat.

Ik zou het heel jammer vinden als we het geld niet uitgeven...

Groeten,

Jeroen Dekkers