[OSM-talk-nl] Renderen

Rob rob at coolbegin.com
Thu Sep 25 20:37:06 UTC 2008

Op 25 september 2008 22:25 schreef Myckel Habets
<myckel at sdf.lonestar.org>het volgende:

> Die ben ik sinds afgelopen middag ook gaan gebruiken (aangezien hij in
> JOSM en Map Features op de wiki zat), en hij rendert ook nog. Blijkbaar
> is hij toch niet zo rejected. ;-)

renderen moet je ook (hoe moeilijk ook) los zien van OpenStreetMap
osm is wat er in de database staat. geen enkele kaart laat momenteel zien
wat we allemaal aan informatie erin hebben zitten (dat zouden ook lelijke
kaarten worden maar dat is een ander verhaal)
mis je iets op een kaart dan zul je met de maker/beheerder in discussie
moeten gaan of het wenselijk is dit te renderen

zo is op openstreetmap.org al tijden een discussie over het renderen van het
bierglas icoontje voor pubs

Rob, openfietskaart