[OSM-talk-nl] Bezigheidstherapie

Lambertus osm at na1400.info
Fri Sep 26 09:23:59 UTC 2008

Helaas, te druk dit weekend met verjaardagen maar er is genoeg te doen
in die hoek (bijvoorbeeld fietspaden en knooppunt routes de omgeving
Nijverdal/Holterberg).

Ben eens door Rijssen en Wierden gefietst en genoeg ontbrekende wijken
en fietspaden tegengekomen. Dat zal in Nijverdal ook wel zo zijn...