[OSM-talk-nl] Zonneenergie

Lambertus osm at na1400.info
Fri Sep 26 09:34:24 UTC 2008

Goed dat je een eigen steentje bij wilt dragen. Al adviseer ik je eerst
goed naar alle voorwaarden voor de SDE regeling te kijken en te bepalen
of je daarmee akkoord wilt gaan. Er zitten meer haken en ogen aan dan EZ
of SenterNovem je wilt doen laten geloven.

Bij deze een linkje naar een zonnegek die zeer veel tijd besteed aan het
bijhouden van een 'dossier' over de SDE regeling. Deze persoon mag wat
warrig, fel en zeer negatief overkomen maar probeer hier doorheen te
kijken, hij heeft wel degelijk een paar zeer rake en pijnlijke punten:

http://www.polderpv.nl/SDE_regeling2.htm

Uiteindelijk hoef je natuurlijk niet mee te doen aan de SDE regeling als
je zonnepanelen op je dak wilt.