[OSM-talk-nl] Fietsknooppunten en naamgeving

René Affourtit raffourtit at gmail.com
Sun Sep 28 06:19:19 UTC 2008

Als voorstel voor de netwerk relatie:
- Alle rcn_ref nodes van het betreffende netwerk.
- Alle (rcn) route relaties die geheel of gedeeltelijk in dat netwerk liggen.
Je kan dan met een (1) relatie het hele netwerk pakken, inclusief de
verbindingen naar omliggende netwerken.

Die opmerking van mij dat de name makkelijk was voor in de editor
sloeg (achteraf) natuurlijk nergens op.

Rene