[OSM-talk-nl] Steden/dorpen

Lennard ldp at xs4all.nl
Mon Apr 6 07:38:10 UTC 2009

Lambertus wrote:

> Niet persoonlijk bedoeld, maar je eigen dorp als stad taggen omdat je
> deze graag op een lager zoomlevel op de www.osm.org kaart wilt zien is
> volgens mij totaal onwenselijk en kan worden beschouwd als vandalisme.

Dan heb ik de discussie waarschijnlijk niet goed gevolgd, want ik dacht
dat we juist over de Nederlandse situatie bezig waren, die op de
Nederlandse tileserver wordt gerenderd, met als doelgroep Nederlandse
gebruikers.

Ik kan me uiteraard wel vinden in het in de stylesheet/rendering
oplossen, en niet in de ruwe OSM data, van deze issue.

--
Lennard