[OSM-talk-nl] Utrecht Lunetten (was Re: Steden/dorpen)

Cartinus cartinus at xs4all.nl
Tue Apr 7 01:36:05 UTC 2009

On Monday 06 April 2009 09:46:33 Stefan de Konink wrote:
> Zoals ik gisteren al in een prive mailtje aangaf. We zijn hier met een
> database bezig, dat kaartje is een bij product. Als het bijproduct er
> slecht uitziet voor de NL situatie moet aan het maken van het bij
> product wat worden gedaan, zonder aan de bron data te sleutelen.

Zou iemand, die meer geduld heeft dan ik, dit uit kunnen leggen aan pjdebruin.
Die heeft de afgelopen paar weken de Utrechtse wijk Lunetten "geschilderd".

<http://www.openstreetmap.org/?lat=52.06337&lon=5.13485&zoom=15&layers=B000FTF>

Let vooral op het veelvuldig, oneigenlijk gebruik van de layer tag.

--
m.v.g.,
Cartinus