[OSM-talk-nl] Voetbalclubs

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Tue Apr 7 08:14:24 UTC 2009

dat klinkt als een import, zit er geen source bij?

ik dacht dat leisure=pitch alleen voor schopveldjes enzo was. maar volgens
de beschrijving kan het ook voor normale sportvelden. ik vind alleen in
dit geval het niet zo passen omdat er meestal meerdere velden zijn en jij
het waarschijnlijk over een node hebt.

groet,
floris