[OSM-talk-nl] Wandelroutes op tile.openstreetmap.nl

Ben Laenen benlaenen at gmail.com
Tue Apr 14 11:40:17 UTC 2009

On Monday 13 April 2009, Lennard wrote:

> En wat ik me net bedenk: dan moet ook osm2pgsql aangepast worden,
> want op dit moment verwerkt deze alleen [nrl][cw]n routes.

Ja, dankzij het feit dat iemand mijn snel-snel ineengeklutste code om
die fietsroutes te behandelen heeft doorgespeeld naar de code van de
internationale osm2pgsql :-p .  En vooruitziende mens dat ik was had ik
meteen ook de wandelroutes erbij gezet... En ik dacht dat er ook nog
wel wat meer rommel zo in osm2pgsql is terecht gekomen :-D

Hoe dan ook, 't is niet erg moeilijk om aan te passen indien nodig (maar
hoe wenselijk is het?). Ik veronderstel dat je het sowieso wel al moet
aanpassen om bijvoorbeeld een "colour" tag te lezen. En het lezen van
een colour tag is de grootste truuk om de routes leesbaar te maken op
de kaart.

Ben